Forum

Notifications
Clear all

Hello!

Page 2 / 3
(@vic2293)
Member Moderator

Wow... Awesome pic of OP colelction, Bro mohd_megatron...

Bro might like to post this at the Collection & Showcase thread ya... πŸ˜‰

Whose Side Are You On?

Advertisements

My TF Collections: http://www.transmy.com/forum/collections-showcase/vic2293's-transformers-collection/

ReplyQuote
Posted : 02/08/2012 2:20 am
(@mohd_megatron)
Trusted Member

welcome bro....wah, another OP collector, i likey.... pls share pics so that can compare.... πŸ˜‰

Bro! U sold me armada prime! Couldnt use the nick i use in lowyat as it was taken here. Thx again! Love tht figure!

ReplyQuote
Topic starter Posted : 02/08/2012 2:51 am
(@mohd_megatron)
Trusted Member

Wow... Awesome pic of OP colelction, Bro mohd_megatron...

Bro might like to post this at the Collection & Showcase thread ya... πŸ˜‰

Thx! Will do!

ReplyQuote
Topic starter Posted : 02/08/2012 2:54 am
(@opmegs)
Eminent Member

welcome bro....wah, another OP collector, i likey.... pls share pics so that can compare.... πŸ˜‰

Bro! U sold me armada prime! Couldnt use the nick i use in lowyat as it was taken here. Thx again! Love tht figure!

oic..haha...yea, im probably the only one with the same nick everywhere, hard to keep track if have so many... :p

anyway, hope u liked the armada prime..electronic gimmicks r nice...still have the yellow one though...let's some poison... πŸ˜‰

ReplyQuote
Posted : 02/08/2012 5:14 am
(@kiienkyan)
Illustrious Member

oic..haha...yea, im probably the only one with the same nick everywhere, hard to keep track if have so many... :p

anyway, hope u liked the armada prime..electronic gimmicks r nice...still have the yellow one though...let's some poison... πŸ˜‰

i'm another one using same name..

bro Mohd_megs.. wat's ur nickname in LYN?

(btw, u can actually insert all quote in 1 post by click the "insert quote" at the bottom of reply page πŸ™‚ )

kiien koleksi: http://www.transmy.com/forum/collections-showcase/kiienformers-little-collections/

ReplyQuote
Posted : 02/08/2012 5:51 am
(@mohd_megatron)
Trusted Member

welcome bro....wah, another OP collector, i likey.... pls share pics so that can compare.... πŸ˜‰

Bro! U sold me armada prime! Couldnt use the nick i use in lowyat as it was taken here. Thx again! Love tht figure!

oic..haha...yea, im probably the only one with the same nick everywhere, hard to keep track if have so many... :p

anyway, hope u liked the armada prime..electronic gimmicks r nice...still have the yellow one though...let's some poison... πŸ˜‰

yea the gimmicks are awesome! argh luckily i'm not keen at all on the yellow one. if not i'll be eating rice with kicap only in the near future =)

oic..haha...yea, im probably the only one with the same nick everywhere, hard to keep track if have so many... :p

anyway, hope u liked the armada prime..electronic gimmicks r nice...still have the yellow one though...let's some poison... πŸ˜‰

i'm another one using same name..

bro Mohd_megs.. wat's ur nickname in LYN?

(btw, u can actually insert all quote in 1 post by click the "insert quote" at the bottom of reply page πŸ™‚ )

wah thx so much ur a lifesaver. all tht quoting was getting a bit crazy haha. haiya so noob la :-p my nick is orionpax but i dont really post in LYN. just lurk n look fr tf! πŸ™‚

ReplyQuote
Topic starter Posted : 02/08/2012 6:08 am
(@kiienkyan)
Illustrious Member

wah thx so much ur a lifesaver. all tht quoting was getting a bit crazy haha. haiya so noob la :-p my nick is orionpax but i dont really post in LYN. just lurk n look fr tf! πŸ™‚

oic.. this is the reason u cant use here.. :p cos it is so common name hehe..

kiien koleksi: http://www.transmy.com/forum/collections-showcase/kiienformers-little-collections/

ReplyQuote
Posted : 02/08/2012 7:34 am
(@sy8nsk8)
Prominent Member

hi bro..welcome to transMY.. Your story seems familiar with me. but what to do, kita bukak buku baru.. enjoy the hobby  😎

ReplyQuote
Posted : 02/08/2012 1:53 pm
(@mohd_megatron)
Trusted Member

you too man!

ReplyQuote
Topic starter Posted : 02/08/2012 2:14 pm
(@ajidmech)
Famed Member

Great collection bro, keep it up  😎 😎 😎

ReplyQuote
Posted : 02/08/2012 5:10 pm
(@the-prime)
Member Moderator

Hello mohd _megatron. Boleh bagi salam kat Megatron nih. Haha.  :p

Welcome bro to our humble community. Enjoy your stay here and mingle2 around with us. Kitorg usually hang out at Amcorp after work every Friday. This Friday pon ade. Di jemput join. Check our thread here : http://www.transmy.com/forum/yumchar/kl-transmyians-weekly-yumchar-)/

Also bro we are planning to have TransMY Iftar on the 10th August. Come and join us. Check the thread here: http://www.transmy.com/forum/events/transmy's-iftar-buka-puasa-gathering/

By acknowledging yourself a hardcore fan or "otai" by just the numbers of figures you have without any knowledge on the history of Transformers, sorry you're just a pretender. Nothing

ReplyQuote
Posted : 02/08/2012 6:12 pm
(@chromia)
Member Moderator

welcome on board dear bro...
u got a great collection of OP there n im loving it....  πŸ˜‰

ReplyQuote
Posted : 02/08/2012 7:38 pm
(@gargoyle-primus)
Noble Member

welcome and u have been SMITE!!

With a strenght I can be proud of, I live only for myself, and only for myself I'll die. I'll never die for someone, 'cause I know the pain of who remains alive. This is my pride.

ReplyQuote
Posted : 02/08/2012 9:41 pm
(@mohd_megatron)
Trusted Member

Great collection bro, keep it up  😎 😎 😎

welcome on board dear bro...
u got a great collection of OP there n im loving it....  πŸ˜‰

thank you!

ReplyQuote
Topic starter Posted : 02/08/2012 10:22 pm
(@mohd_megatron)
Trusted Member

welcome and u have been SMITE!!

u welcome n smite me at the same time??? lol

ReplyQuote
Topic starter Posted : 02/08/2012 10:27 pm
Page 2 / 3
Share: