Forum

Non-TF Hauls!!!
 
Notifications
Clear all

[Sticky] Non-TF Hauls!!!

Page 1 / 56
 Sentinel_Prime
(@Sentinel_Prime)
Guest

Just bought my Back to the Future Delorean Time Machine (Part One) - man, I love this car!!!! Though I wished it was real so that I can drive it......

Quote
Topic starter Posted : 23/10/2004 11:40 pm
(@kosmonaut)
Member Moderator

yeah that car rock dude!
now you own the figure! cool!
wish i have one as well!

oh yes driving it as a real car..!
of course super cun! :mrgreen: :mrgreen:

Advertisements

Tuu rannss suuu fooorrmmM!!

My collections
Flickr Ku

ReplyQuote
Posted : 23/10/2004 11:43 pm
 raydenex
(@raydenex)
Guest

hehe nice haul nice haul..
beli dari toycity ah? 😛

ReplyQuote
Posted : 23/10/2004 11:56 pm
 Sentinel_Prime
(@Sentinel_Prime)
Guest

Yup, and I love it!!!! I am now targetting Part 2 as well. Seems like the part 2 version is kinda hard to find...most shops dont have it...damn!!

ReplyQuote
Topic starter Posted : 24/10/2004 3:42 am
(@galvaton)
Trusted Member

prime, can you show us some pics please?

ReplyQuote
Posted : 24/10/2004 5:40 am
 Sentinel_Prime
(@Sentinel_Prime)
Guest

Ok OK - will do so. I'll get some shot today and mail in tomorrow!!!
Tunggu yea!

ReplyQuote
Topic starter Posted : 24/10/2004 7:39 am
(@skytq)
Member Moderator

come get my back to the future 2 car 😉

my collection 17/Apr/2005

ReplyQuote
Posted : 24/10/2004 9:56 am
(@decepticrash)
Member Moderator

kereta cerita [b:ed9469a3cd]Automan [/b:ed9469a3cd]takde keluar ke kat market?

note: Automan is the show where this guy has a sparkling thingy body and a car that drives lightning fast...[/img]


Liverpool - flumpool

ReplyQuote
Posted : 24/10/2004 1:33 pm
 raydenex
(@raydenex)
Guest

Automan?!! tak pernah dengar man.. haha

shashi, since the part 2 version not available, better just grab part 3 first..
imagine this scenario: u wait n wait to find part 2... never find it. then when u finally feddup and wanna get part 3, part 3 pun dah habis.. ish

haha.. so grab!!

ReplyQuote
Posted : 24/10/2004 5:00 pm
 Sentinel_Prime
(@Sentinel_Prime)
Guest

Mmmm...sound like a plan!! Think I'll do that, bout the pictures, dont think I can make it today so will try for tomorrow...sorry!

ReplyQuote
Topic starter Posted : 24/10/2004 10:55 pm
(@decepticrash)
Member Moderator

Automan: errmm...never attached any pics before...so here we go!

for those who can't remember or never heard of this series, probably you were born in early 90's.. 😛 😛 😈 😈 :mrgreen:
so...can u guys remembers this dude superfast car?

[img:8c7053f418] [/img:8c7053f418]


Liverpool - flumpool

ReplyQuote
Posted : 24/10/2004 11:06 pm
 Sentinel_Prime
(@Sentinel_Prime)
Guest

Never did watch the series and I cant find a picture of his car.... anybody has it? Would like to see it....

ReplyQuote
Topic starter Posted : 25/10/2004 12:43 am
 raydenex
(@raydenex)
Guest

hmmm i am 1982-born and yet as much as i dig back my memories, can't recall anything that rings Automan..

nice smile tho..

ReplyQuote
Posted : 25/10/2004 12:50 am
(@kooks)
Reputable Member

muahaha..automan...kereta pelesit from hell 😛 cite tu kuar time streethawk, misfits of science...buck-rogers..etc. ahhh..those were the days.. 🙂

ReplyQuote
Posted : 25/10/2004 5:54 pm
(@sparty)
Member Moderator

automan?? mcm pernah dgr laa...tapi lupa kot?? this guy ada kerata lambo right?? i also not sure.. 😆

One shall stand... One shall .. OPOCOT!!

ReplyQuote
Posted : 25/10/2004 6:32 pm
Page 1 / 56
Share: